Nostalgia de Milan

Stasera sont in vena de fa el sentimental
la nòtt l’è insci serena ma mi me senti mal!

Te scrivi cara mama, sont stuff de restaa chì:
el me Milan el me ciama visin a ti!

O mama mia mi sont lontaan,
ma g’hoo la nostalgia del mè Milan;

mi voraria turnà doman:
t’el giuri, curaria col coeur in man!

Vedè la Madonina, sentì el mé bell dialett,
svègliass ona mattina in del me lett!

O mama mia, inscì lontan,
t’el giuri, piangiaria puur de vess a Milan!

La par ‘na stupidada se pensi ai mè bastion,
e foo ‘na sifolada per cascià giò el magon!

E quand ven giò la sira ricòrdi i bei tosann,
rivedi la ringhera di mè vint’ann!

O mama mia mi sont lontaan,
ma g’hoo la nostalgia del mè Milan;

mi voraria turnà doman:
t’el giuri, curaria col coeur in man!

Vedè la Madonina, sentì el mé bell dialett,
svègliass ona mattina in del me lett!

O mama mia, inscì lontan,
t’el giuri, piangiaria pur de vess a Milan!  

(Giovanni D’anzi – Alfredo Bracchi)

 

2 commenti

Archiviato in Pensieri e scritti di Sisu

2 risposte a “Nostalgia de Milan

  1. Pecaa che oramai a Milan el se sent puu el noster bel dialett…

Rispondi

